Tuesday 9 February 2010

පිස්සන් කොටුවෙන් පැන ආවෙමි.

හැමෝම කියන්නේ මට පිස්සු යැයි කියලාය. ඒත් මට පිස්සු නැත. මට හිතෙන්නේ මුන් බොහෝ දෙනෙකුට පිස්සුව තද වී තිබේ. මට පිස්සු නැති නිසාම මමත් මම වැනිම වූ තවත් පිරිසකුත් කළ කී දේ හේතුවෙන් පිස්සන්ගේ හිස් මොළ රත් වී ඔවුන් අපිට පිස්සන්යැයි කීමට විය. ඒ නිසා ඒ අය එකතු වී අපව පිස්සන් රැළක් බවට පත්කිරීමේ උත්සාහයක නිරතව සිටිති. එහෙත් මේ ‍රටේ ජනතාව එය පිළිගන්නේ නැති බව අපට විශ්වාසය. එහෙත් ඒ දැන්ම නොවේ. දැන් මේ රටේ ජනගහණයෙන් ලක්ෂ 60 ට වඩා පිරිසකට ඉඩි අමීන් පිස්සුව වැළදී ඇත. අපි කියන දෙය ඔවුන් තේරැම් ගන්නා විට කාලය ගොස් හමාරවනු ඇත.
මම පිස්සන් කොටුවට කොටු කළ බැවින් මම මගේ ජීවිත ආරක්ෂාව පතා මගේ මල්ලත් අරගෙන පිස්සන් කොටුවෙන් පැන ගත්තෙමි. ඒ නිසා මම මගේ හිතට නැගෙන පිස්සු අදහස් පිස්සු නැති ඔයාලා වෙනුවෙන් මෙසේ සටහන් කරමි. මෙතැන් සිට පිස්සාගේ පලා මල්ලේ ඇති දේ බලා ගන්නට ඔයාලටත් අවස්ථාව දෙන්නෙමි. එවිට කාටද පිස්සු කියා තේරැම් යනු ඇත.

No comments:

Post a Comment